fredag 2 april 2010

Trött
Less
Omotiverad
Uttråkad
Oinspirerad
Energilös


8 kommentarer:

Eva sa...

Skön bild !
så känner jag mej i dag...Blääää!!
Du hade chrispgarnet,det jag fick stämmde inte m blåfärgen märkte jag
maila mej vad du vill ha bet för det,så köper jag .......bara en sån sak gör att man "tappar" lusten
ska kämpa mej klar med sjalen som ska t Höla nästa helg...

Glad Påsk !

~●Helena Pettersson●~ sa...

Aj då.. :( Kände mig sådär igår jag också..
Hoppas det känns bättre nu.
Kram

Moniqa-Garntrollet sa...

ha,ah du är händig du, Glad påsk på dig!

Sunna sa...

Åh jag vet precis, inte ens choklad hjälpte

TruckerElin sa...

Nä..., inte ens massor av påsk-choklad hjälpte. :-/

Anette sa...

Vilken underbar bild!

Ann - Tänk om jag ändå hade en blogg... sa...

Just nu har jag en tävling i min blogg där man har chans att vinna varor till ett värde av 300.- på GrunneboGarn. Tävlingen hittar du här: http://www.annsann.com/2010/04/10/tavling-vinn-varor-till-ett-varde-av-300-pa-grunnebogarn/

Eva sa...

Garnet till vantarna är ett jag fick vid ett byte...
Det är Novita,Nalle Kukkaketo

100g ca 260 m,22m = 10 cm stick 3,5
Hoppas du blev nå kokare....ler!