fredag 7 november 2008

Blööööö...

Jag VILL ju...
Har väntat i minst tre månader på att få åka...
Har barnvakt hela dagen...
Men det blir troligen ingen Syfestival för mig...

*snyft*


Ska försöka fixa så att Hjälpstickan får sina grejer så snart jag kan.., på nåt sätt. Förlåt att jag inte kan lämna det som jag har fått in. Känns som jag lurar både Hjälpstickan och er som skickat saker till mig. Loppet är förvisso inte helt kört än, imorgon är ju inte ännu.., och sen finns det ju söndag också. Så än lever hoppet.., iaf lite.

5 kommentarer:

Lillan sa...

Nejmen det här var ju inge kul :( vad är det som hänt som gör att inte du kan åka? *tycker synd om*

TruckerElin sa...

Lillan: Ah, det är en av tjejerna som skulle med som blivit ordentligt sjuk med feber o så o då är det ju inge skoj att fara iväg liksom. *förstår* Men iomed det så följer inte kompis nr2 med heller o iomed det så blir det för dyrt för mig.. Har försökt att få min mamma att åka med men hon tycker det blir för knökigt att ha med min son dit o har ingen annan barnvakt.. Trist, men that's life liksom. Får ta igen det nästa år. Då får dom se upp när Lillan o Elin invaderar stället med ett års uppdämd garnkramarlängtan i kroppen. :-D

Anonym sa...

Ingen fara, du ordnar det nog på något vis/Kram

Lillan sa...

Ja det gick väldigt bra ändå, men tror det var lyckat att börja testa på ett litet projekt, som tummarna till ett par barnvantar, bara 11 maskor på varje tumme så det var inte å mkt att hålla reda på. Det enda kruxiga från början var att hålla reda på vilken garntråd som hörde till vilken tumme :) men jag tog det lugnt och då löste det sig av sig själv :)

Lillan sa...

Ja gissa om syfestivalen får se opp nästa år!! :)