söndag 2 november 2008

Skakigt

Hm.. Har en känsla i kroppen, har känt den förr men kan inte minnas när. Kanske är det adrenalinet jag känner? Är nämligen gräsligt irriterad på en vän (fd?) som för ett år sen köpt en dator av mig men som inte betalat den ännu.. Han skulle förvisso få den på avbetalning men ett år är väl en aning länge att vänta med första delbetalningen. Feg är den jäveln (ursäkta) också för han vågar inte svara när jag kontaktar han på telefon. Karln är 44 år gammal och fyra barns far.. Tragiskt att man inte är mognare då. Jag är arg på mig själv som missbedömt han så totalt.., detta är en människa som jag har anförtrott mig åt i allt. Gissa om man känner sig lurad.., typ bedragen på nåt sätt.
Men imorgon är det nog med min mesighet. Imorgon tänker jag åka hem till honom och jag går inte därifrån utan endera pengarna eller datorn. Trist att ta tillbaks en dator som nu kommer va ännu ett år äldre och som jag inte vill ha ens och som jag dessutom inte har en aning om vad det hänt med.., men fan heller att han ska få ha kvar den bara utan vidare när han beter sig som han gör.. Då slänger jag den hellre på tippen.., faktiskt.
Usch jag är så jävla förbannad! *grrr* Det tar tid för mig att komma till det (uppenbarligen ett helt år) men när jag blir förbannad då är jag inte att leka med..

6 kommentarer:

Esmeralda sa...

Gör en ominstallation och ha den som barndator..;)

Agneta sa...

Sånt där kan göra en arg, men mest besviken och ledsen. Skulle gjort som du och åka och hämta den.

~●Helena Pettersson●~ sa...

*håller på dig* Vissa växer aldrig upp så ålder kan lura en..

Anonym sa...

Japp, åk dit för det är så f*n omoget...

Jag har en fd vännina som jag också haft i många år och hon har lånat och lånat pengar sedan minst 15 år tillbaka men aldrig givit igen men när jag slutade med att låna ut så har hon inte hört av sig på ett ½ år *Sur*


Heja på/Kram

Anonym sa...

Hej!nu finns det nu garn butik på nätet
www.lienesdesign.se

Anonym sa...

Har en utmaning till dig, det vore skoj om du antog den/Kram