lördag 8 november 2008

Ser inte lovande ut...

Om inget mirakel sker så blir det ingen Syfestival.. *deppar* Hoppas verkligen att jag kan åka till våren ist, för visst skulle nästa bli i April???

Har motsträvigt gjort klar festivalsjalen iaf, den blev helt ok.. Väldigt svårt var det att fota den så att mönstret framhävs.., men det kanske blir bättre sedan om jag blockar den.




Sedan så har jag gjort en beställning från Stäket, lite blandade strumpstickor i storlekar som jag saknar och så lite smått bara-för-att-det-är-roligt-saker.. Inge mycket men en liten tröst är det iaf. :-) Tänkte beställa svart Kauni garn också så jag kan göra klart min Revontulisjal.., men tror ni inte att garnet var slut! Känns som att det inte är min helg denna helgen.. Är det någon som vet nånstans mer än Garnkorgen som har Kauni som man kan beställa??

6 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Mysig färg. :) Hoppas du kan åka i april.

Agneta sa...

Så synd att du inte kunde åka. Kauni finns på Garnkorgen också föresten. blocka din sjal så blir den jättefin. Det är ett litet mirakel som sker när man blockar spets.

Lillan sa...

Färgen var ju helt underbar!!

Anonym sa...

Tråkigt att du inte kan åka. Jag avstod från att åka i år.

monke

Anonym sa...

Men du vad synd! har du ingen vän som åker söderöver och kan lämna grejerna till marias Garn på söder?
Gud så synd!

ankie sa...

Jag saknade dig verkligen i lördags, men efter förvarningen så förstod jag vad som hade hänt.
Jag behövde nån o bolla med när min känsla sa en sak o mitt samvete en annan sak.
Får se till att träffas på annat sätt istället.