fredag 31 oktober 2008

REA !! :-)


Min garntant har REA!! Massa garner som annars kostar ca 15-70 kr säljer hon nu för 10-20 kr nystanet. :-) Hon förändrar och förnyar sitt sortiment och säljer ut för att få plats med det nya. På hemsidan www.centrumboden.se syns också vilket sortiment hon har och vad det är rea på och så där. Så gör som jag, far dit och fynda!

Fina sockgarner har hon fått hem nu också, mjuka och goa.., har för mig att det var aloe vera i dom. Och så nya Raggi-garnerna. *me like*

Centrum-boden i Valbo

.

3 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Vad köpte du för nåt då? *nyfis*

Anonym sa...

Vi vill se bilder på dina fynd

Anonym sa...

Har problem med min dator, en del sidor vill inte fungera... är det fler som har det problemt?

Hur länge har hon rea, jag tänkte jag ska på biblioteket och se om det är lika där med internetsidorna...

Kramar