lördag 28 februari 2009

Ännu en värdelös lista

Hittade denna hos En bitter bruds bekännelser

ÄR DU EN BRA FLICK/POJKVÄN: Jag var iaf duktig på att diska.., sa puckot. :-)
HUR RAGGAR DU: Raggar nog inte.
VAD HETER DU: Elin
KALLAS: Förutom fula glåpord i mina unga dar så kallas jag inte för nåt.
VARFÖR: För kort namn kanske
VAD HAR DU GJORT IDAG: Lekt, städat, stickat, haft föräldrarna här på lunch (som mamma lagade, hehe) bloggat, pratat i tele, vart till affärn.
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Kolla om jag hittar nåt jobb att söka. Leka mera. Sticka mera. Sy ihop en tröja (kors i taket).
VAD VILL DU HELST HA NU: Jobb och massor med pengar
VAR ÄR DU NU: I hallen.

SAKNAR DU NÅGON NU: Jo nog gör jag det.
RÖKER DU: Näpp.
SNUSAR DU: Nä inte det heller.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Julafton
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Vi är lite sjuka så det blir soffa o melodifestival.. Och städa lite i skrubben.
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Längtar o längtar.., det är ju roligt för då kommer folk och fikar och jag får göra tårta, tycker om att göra tårta. :)
VEM PRATADE DU MED SENAST: Linda (faktiskt i telefonen just nu)
VAD PRATADE NI OM: Glasögon, dagis, skola

VAD GÖR DU JUST NU: Pratar i telefon och svarar på frågor
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Jag brukar inte bli full så det vet jag inte.
ÄR DU BLYG: Inte direkt blyg men däremot tystlåten.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: ca kl 5
NÄR KRÄKTES DU SENAST: För några veckor sen när jag var läskigt magsjuk.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Nej
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nop

HAR DU GLASÖGON: Japp. Och snart har jag tre par nya glasögon. Hejja DirektOptik :-)
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Nää
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Ja flera gånger.
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nej
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Mögel
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Teletubbies
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Peter. "God natt! Kram"
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Jag vet inte.. Har visat sig att jag är lätt att föra bakom ljuset iaf.. :-/ *godtrogen*

HUR SVARAR DU I TELEFON: "Jaa" om det inte är nån jag vet är viktig eller om jag svarar hos föräldrarna då säger jag nog "Ja det är Elin"
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Sonen, sticka, blogga o läsa bloggar.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Sticka.
HAR DU DVD-SPELARE? Ja
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Att jag ska dö innan sonen blir gammal nog att klara sig själv. Jag är allt han har liksom.. Och så gillar jag inte spindlar.. :)
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Jo hyfsat. Smaskar inte iaf.
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Ärlighet
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Har inte ont nånstans just nu.

KLIAR DET NÅGONSTANS? Nä
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Lila. Undviker för övrigt lila i alla sammanhang.
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Tja., jag var nog typ 19. En Bosch Mycket roligt hade vi... :-)
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Sonen, både för att han är världens sötaste och för att jag inte sett nån annan idag.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Mintchoklad
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Ögon, armar.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Fler än jag minns.

VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2006 var nog bäst ändå, sonen föddes 2007 men det var det "enda" bra med det året. 2006 så levde jag fortfarande på drömmar om ett fint familjeliv..
VAD KÖPTE DU SENAST? Riven ost.
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja någorlunda i allmänhet men är alltid tidig till jobb, läkarbesök o dyl.
HUR KÄNNER DU DIG NU? Glad och tillfreds men lite småhängig.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart
KAN DU LAGA MAT? Nä inte direkt. *s* Använder till o med kokbok eller ringer mamma om jag ska koka potatis. :-D
PLUGGAR DU? Nej men har funderingar på att börja.
ÄR /VAR DU AKTIV I SKOLAN? Nej jag flöt med. Gjorde aldrig läxor (jo engelskaglosor) klarade mig hyfsat på prov för jag hade fotominne och mindes lärarens tavelritningar..
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Jovars, sonen somnade tidigt och det gjorde nog jag också om jag ska erkänna..
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Jodå. Har kört buss och lastbil.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Jag vet faktiskt inte. Finner ingen anledning till att bli full...



Nå. Känner Du för att berätta lite om Dig? Sno listan då vettja. :o)

.

Inga kommentarer: