fredag 20 mars 2009

Fortfarande kvar

Tänkte jag skulle skriva nåt litet bara så ni inte överger mig.. :-) Jag ladddade hem ett virusprogram förut (avg free) men det bara försvann nånstans.. Så i väntan på broderskapets kunnande så får min dator stå vackert där hemma.

Det händer inte så mycket på stickfronten iaf. Har stickat två mössor till Hjälpstickan. (Kom ihåg att jag har en liten miniutlottning HÄR!) Nu när jag känner mig friskare så har det blivit lite shopping (bara nödvändigsaker som mat o trök) lite städning och massa diskning *hua*.

Men igår var en kul dag iaf. Min kompis kom och knackade på på förmiddan och visade upp att hon hade klarat körkortet! Grattis Helena! :-) Jättekul tycker jag, har väntat i tio år på detta..


Fick åka en liten sväng med henne på byn, bara för. Jag har aldrig åkt med henne innan..., inte lagligt iaf. *s* Körde riktigt bra och jag kände mig trygg. Gött! Nu kan man anlita henne som chaufför sen när man tycker det är trökigt att köra = typ alltid..


Nå, jag hoppas jag frå datorn åtgärdad i helgen.
Ha det fint i vårsolen!

3 kommentarer:

~●Helena Pettersson●~ sa...

Kul att se att du lever!
*saknar TruckerElin* :)

Lillan sa...

Tänkte bara kika förbi och hälsa trevlig helg! Kul att se dig tillbaka för en stund! Kram

Mikaela sa...

Du har fått en utmärkelse, kolla min blogg!! Ha det så bra :)