söndag 18 maj 2008

Pju vilken natt

Hua, knappt sovit nåt denna natten. Sonen har gråtit o gråtit o gråtit.., ont i magen gissade jag på. Men vad fan gör man åt sånt liksom? :-S Skulle behöva en mammahandbok tror jag. Stackarn var ju otröstlig jue.. Framåt 4 tiden på morgonen så somnade han iaf in ordentligt, förmodligen alles utmattad. För att vakna kl 7 igen, men då i vart fall glad! Men mamma är trööööött nu, brukar jag förvisso alltid vara mer eller mindre men idag känns det extra tungt. Drog en vild chansning o ringde syrran o hörde om dom skulle hitåt, o det visade sig att dom faktiskt funderat på det! *wow* Så troligen kommer dom lite senare o lånar med sig min lilla knas för en tripp till köpcentret. Skulle va så himla skönt. Risken är väl dock att man ställer sig i duschen, blir pigg, börjar plocka ner nytvättat, stryker, städar..., istället för att ta en välbehövlig stödvila.. :-)

Har börjat göra lite ryck med halsduken nu också, har bestämt att varje gång jag sätter mig i soffan så måste jag sticka minst tio varv på den. :-) Kan säga att det funkar ju inte så där superbra när lillkillen är vaken.., går väl knappt ett halvt varv innan han är där o rycker i trådarna eller ännu värre rycker i stickorna. hehe
Men nu går det i vart fall framåt.., tänkte ju att jag skulle haft den klar till helgen!

Inga kommentarer: