lördag 31 maj 2008

Sista maj

Snart ska jag ha fest, försenad födelsedagsfest. Haha, fest va kanske fel att säga förresten. Tanken var att jag skulle bjuda hem mina kompisar o att vi skulle köpa hem pizza, spela lite spel, dricka lite gott o prata lite skit.. Men det blir visst så att vi ska till pizzerian o äta istället o sen kanske hem till en av kompisarna för dom ville sitta på hennes altan eftersom det är varmt ute. Så det blir väl så då. Fast jag kanske går hem direkt efter maten för jag har mest lust att vara hemma hos mig bara. Är barnledig ikväll och det skulle vara så satans skönt att vara hemma utan att ha honom hemma, det liksom händer ju aldrig annars.. Så jag tycker det är synd att vi ska ut. Är ingen utemänniska heller så, gillar mer att ha skoj hemma. Men får väl göra det massan vill. :)

Känner mig trött och stressad också. Ska ju flytta från min lägenhet och nästa vecka så kommer eventuella intressenter få komma o kolla på den.., o jag kan ju lova att den inte är det minsta presenterbar just för tillfället. Hahaha, jag har börjat packa för flytt o städa o så där o det ser förjävligt ut.. Och sen ska ju besiktningsmannen från hyresbolaget komma och besikta också.. *shit* Då vill man ju ha rent o fräscht o snyggt så han inte klankar på nåt.. Undras vad han kommer säga om mina svarta och knallröda väggar! hehe

Jaja.. Dom kommer väl snart nu.., vännerna. Lär väl sätta igång lite musik tills dess.

Inga kommentarer: