tisdag 29 juli 2008

Lättroad eller uttråkad?

Har i vart fall hittat en till utmaning på nätet, denna gången hos Thepas. Får se om jag har 6 stycken att utmana.., annars kan den som vill bara göra som jag o helt enkelt sno den! :-)


Regler:
Svara på alla frågor.
Välj ut sex personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar, be dom läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Att göra under dagen:

Tömma vardagsrummet (ska rustas). Diska. Laga mat. Städa. Handla.
Eller så kanske jag struntar i alla måsten o leker jaga o tittut med sonen och stickar/virkar istället. :)



Vad gjorde du för tio år sedan?

Jag var 22 år (shit fan är jag 10 år äldre nu!???), var singel o minns knappt ett skvatt av vad jag gjorde. *S* Nå inte av nån annan anledning än att jag förmodligen inte gjorde så mycket. :)
1998.. *tänker febrilt* Letade förmodligen efter arbete i alla fall och flyttade säkert minst en gång.
Blev nog fortfarande "jagad" av en halvgalen kille som kunde ringa en signal till min mobil typ 78 ggr om dagen.
Drömde om en framtid med lastbilar och familj.



Ställen du bott på?

Forsbacka, Valbo, Gävle, Järbo, Bollnäs, Årsunda, VästerHaninge, Sollentuna, Berghem.



Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Köpa ett hus och anlita en städare och en trädgårdskille att hålla snyggt.
2. Göra mina föräldrar och syskons vardag enklare.
3. Vara hemma-mamma o baka, laga mat, sy o sticka o sånt och förmodligen ha en garnaffär av nåt slag, irl eller online.
4. Spendera mycket tid på Ikea och GeKås. :)
5. Äga en lastbil, Volvo såklart.., med nos.



Personer du vill veta mer om, men bara om dom vill och orkar.

Lillan, Pelin, Emms, sen hade jag inga fler att prångla på detta på... :D

Inga kommentarer: