söndag 28 september 2008

Hittat hos Esmeralda Of Buckland

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja….

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Tog nog inga då. Inte nu heller för den delen. :)

Vad åt du senast?
Oboy o skorpor.

Har du fått någon komplimang i dag?
Näe.. Eller kanske :-) Sonen pladdrade ju en hel del tidigare när han satt i mitt knä o tittade på mig så mysigt.. Så kanske han sa en massakomplimanger? Jo, så får det va!

Har du varit med i en rättegång?
Nop.

Är du polare med grannarna?
Bor granne med kompisars föräldrar som jag känt sen jag var liten.

Vilket språk pratar din mamma?
Svenska och Jämska

Vilka länder har du bott i?
Only this.

Senaste piercingen?
Måste väl vara öronen då, för säkert snart 20 år sen senast. *shit*

När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
Ja jisses, är en evighet sedan.. Kan det va så att jag är så hemmakär att det är ett helt år sen, då jag var ner till mitt gamla hem för sista gången..

Gay?
Nop.

Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
Aldrig.

Har du något husdjur?
Nä tyvär.. Eller jo, jag har ju katten Volvo som är min men som bor hos mina föräldrar.

Har du täckt någons hus med toapapper?
Neee..

Minns du din/dina musiklärares namn?
Jo på låg o mellanstadiet hette hon nog Anna-Lena tror jag. Sen på högstadiet var det Mick *usch* från Tom & Mick. Ibland hade vi en annan också som hette Mårten. Tyckte han var så häftig för han hade egen nummerplåt på sin bil o den hette More10. :-)

Hur bra är din syn?
Inte bra alls, inte långt från att vara så dålig att jag inte skulle få ta busskort. Turligt nog så är den konstant iaf så det inte blir värre. :-)

Har du varit på ett party?
Några

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nää, möjligen kanske delfiner.

Har du varit utomlands?
Jaa.. Tyskland, Holland, Belgien och så Danmark, Finland och Norge. Bara bil/lastbil (och båt) semestrar.

Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Har bara varit på ett o då gifte sig min morbror.. Dom är inte gifta längre.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Dom skulle nog inte trott på det om det hänt så pappa skulle nog blivit arg, men inte på mig. :)

Var är dina syskon just nu?
Brorsan är visst i gnällbältet nånstans o hälsar på bekanta och syrran är säkert hemma och förbereder för mitt besök senare idag.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Drömde att mitt ex var snäll.

Vem ringde dig senast?
Syrran igår.

Vilken tid gick du upp i morse?
Typ 5.30 första gången sen la jag mig en halvtimme medans sonen vällingade sig.

Vad ska du göra i helgen?
Ha en Tupperware-demo hos syrran och passa föräldrarnas hus och djur.

Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
Vi kanske kan prata lite typ i veckan jobbar på tisdag

När var du riktigt sjuk senast?
Det har jg förträngt.., kan som inte däcka så nu längre.

När såg du en kändis senast? Vem var det?
Har just inte sett nån.. Rolf Lassgård en gång på tågstationen

Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka, har inga fickor alls på de här byxorna..

Har du färgade linser?
Nä.

Vad gjorde du klockan två i natt?
Tror faktiskt att jag sov då.

Vad är det första du gör på morgonen?
Köper en stunds extra vila med att göra välling till sonen.

Vad ska du göra efter det här?
Vänta på mamma o pappa sen åka till min syrra.

Inga kommentarer: