lördag 28 juni 2008

Berglin

Läste just om Berglins i en annan blogg och kom då på en sak som jag glömt bort. Det var för ett tag sen, ja nästan ett år sen, som min sons brorsas mamma *rörigt?* ringde mig och sa till mig att köpa en serietidning som heter Larson. Ok, tänkte jag. Vadan detta liksom? Jo för att detta fanns på första uppslaget!



Där, i rutan nere till vänster är MIN sons födelseannons. :) Tyckte det var rätt fränt faktiskt..

Japp, så va det med det!

Idag har jag vart halva dan i det nya hemmet o rivit tapeter. Lite spacklat och lite målat har det blivit också. Har barnvakt imorgon med så då blir det att va där så mycket som möjligt.
Hua ja, det dök ju upp ovälkommet besök där också! En riktigt läskig spindel *ryser*. Då blev jag liten och ringde pappa. Hehe! Fan jag hatar spindlar jue..

2 kommentarer:

Pelin sa...

Ha ha ha. Vad är oddsen liksom? Älskar Berling förretsen...

TruckerElin sa...

Ja jag menar det liksom. Haha. Ja dom kan va rätt bra.